Åpen skole Juni 2020

Kunststudenter viser bredden innen visuell kunst i Bærum

DTK – Kunstfagskolen i Bærum inviterer til åpen skole og semesterutstilling 11.- 14. juni 2020. Det er fri entré og enkel servering.

Torsdag 11. juni kl. 18:00 åpner studentene ved Det Tverrfaglige Kunstinstitutt i Bærum dørene til sin semesterutstilling – som viser blant annet maleri, grafikk, tegning, foto, skulptur og installasjon.

Arrangementet finner sted i Forneburingen 11, på Fornebu (ved flytårnet). Utstillingen er åpen torsdag og fredag kl. 18-20, lørdag og søndag kl. 13-17.

Semesterutstillingen gjenspeiler skolens tverrfaglige profil. Mangfoldet og det individuelle særpreget er et resultat av en undervisningsform som legger vekt på eksperimentering, utforsking av ulike materialer og workshops med inviterte gjestelærere. Gjennom den toårige utdannelsen på DTK støttes studentenes egenutvikling mot et individuelt uttrykk.
To ganger i året, i februar og juni, er skolen åpen for publikum.

Smittevernstiltak:

DTK kan kun tillate maks 50 personer inne i lokalene samtidig.

Vi har hånddesinfeksjon ved inngangen som vi oppfordrer alle besøkende om å bruke når de går inn. Vi ber deg også om å ikke ta på kunstverkene og til å holde en meter avstand fra andre besøkende.

Del på: